emirkara şey gibi mi afedersin ishal olursun da karın ağrısı yapar kramp gibi de hafif bende de şu son birkaç gündür oluyor gün içersinde az az benim de 2. Sezaryenim ve 7 ay 26 gün geçti üzerinden aynıyız hemen hemen özellikle soğukta oluyor onu farkettim sanırım bilmeden üşütüyoruz