Kızım 1 yaşına girecek topraktan ev almayı düşünüyoruz bende çalışmayı düşünüyorum emziriyorum da durur mu bilmiyorum böyle olan varsa nasıl yol izlediniz nasıl alıştı bu arada ablam ve kayınvalidem aynı apartmanda oturuyorlar ablama çalışırsam ablam bakacak