Kızlar beni lütfen rahatlatın içim içimi yiyor parktan beri 😬 benim kızım çok gırısken sosyal bir çocuktur bugün parkta yaşıtları ıkı kız çocuk vardı.bide ablaları yanında ip atlama oynatıyordu.bende yanlarına götürdüm oynasın dıye ablasına da sordum ablası oynasın mı sizle dıye oynatmadı ablası bende uzaklaştırdım ordan ama kızım hep gitmek istedi ıkı üç kere denedi bunu her denemesınde ablası başka yerde oynayalım dıye kardeslerını götürdü. bende biraz sınırlendım onlara kızıma hadı kızım başka yerde oynayanlarım ıstemıyorlar seni dedım ama nasıl dedım bilmıyorum anneleride vardı belki onlar duyar dıye demiş olabilirim ama bu çocuğumu etkıler mı ya düşündükçe kafayı yıcem sanki çok mu takıyorum kafama😬