gulyekce Bebeğim 6 ay 6 günlük eşim küçük mandalina tattirirken bebeğim yuttu biraz oksurdu esim parmagini soktu ama alamadık yuttu suanlik bı sikinti yok ama aklıma takıldı bişey olur mu ya kafayı yicem acile götürelim diyorum bişey olmaz diyor eşim.
Kuzularinanasi gulyekce suan nefes alisi normalse gecip gitmistir.ancak 6aylik bebege mandalina tattirilmaz.asitli meyveler alerji yapabilir.pisik olur buyuk ihtimal.esiniz bi daha boyle seyler yapmasin 😊
tospikannesi_ gulyekce eğer takılsaydı zaten nefes alıp vermekte sıkıntı çekerdi nefes alıp verilince sıkıntı yoksa birşry olmaz su içirin. Bu arada daha 6 aylık bebeğe direk asitli portakal mandalina tarzı şeyler tattırmayın alerji yapabilir elma vs olabilir tabi takımlar yavaştan bittiyse onlarda çatalla ezip feln
gzplt Nefes alıp vermesinde bir problem fark etmiyorsanız bir şey olmamıştır aynısı bizimde başımıza geldi hüp diye çekiverdi çok şükür bizde bir problem yaşamadık
gulyekce Çok teşekkür ederim simdilim sıkıntı yok çok sukur solunumunda falan evet lup diye cekiverdi diyorum eşime asitli tattirilmaz diye ama adamlar anlamıyor maalesef bu konuda akillandi ama vermeyecek bı daha