allip vitamin hastaliktan korumaz ki.degerleri iyiyse normalse fazla vitamin icmesi de zarar hem oyuzden vermemistir.bagisikligi dusukse dogal seyler kullanin,sarimsak bal limon kürü, karadut özü, anzer balı gibi seyler.tabi bunlari da hepsini bir surekli kullanmayin agır gelir