65 gün önce spinal sezaryen doğum yaptım o günden beridir asla ama asla geçmek bilmeyen biraz olsun hafiflemeyen bir bel ve sırt ağrım var. Oğlum da kucağımda pışpılanarak dalabilen bir bebek sürekli ağlıyorum artık. Ağrı olmaktan çıktı acı vermeye başladı bu ağrılar herhangi bir öneriniz var mı acaba?