Soru başlığı saçma olabilir 6 gündür bebeğimi geceleri beslemiyorum 16 aylık olacak 10 güne
Gece beslenmesini kesmeye karar verdim ama hala kalkışı devam ediyor 10 kez kalkıyor derdi beslenme yada meme değilmiş emsede uyanıyor emmesede sonra bugün düşündümki bu onun rızkı günaha mı giriyorum acaba 20. Ayda tamamen keserim zaten 4 ay daha doya doya emse falan diyorum sizce?