incimtanem Sezeryan doğum yaptım bebeğim 4 aylık 1 aydır mantar sorunu yaşıyorum çok kaşınıyorum krem ve fitil geçici çözüm veriyor ne yapmam lazım yaşayan var mı bu durumu çok zorlanıyorum