Cnprtk Bebeğim 3 aylık çok kusuyor ancak thickener verdiğimde kusmuyor faydasını çok gördüm ama her öğünde vermek istemiyorum kabız olmasından korkuyorum. Her öğün versem bilemedm yardım. Kullanan var mı? Şu anda günde 3 kere veriyorm
Hunilianne Cnprtk ben heeeeeR öğünde verdim. Hiç atlamadan. Kabiz olmadi. Sadece ilk başladığımda iki gün geç yapti. Onun dışında sorun olmadi. Ama kakasi sıvı değil macun gibi oluyo
Yesil55 Cnprtk bende her ögünde veriyorum bir iki kere bende senın gıbı sureklı vermim diye karıstırmadıgım oldu her seferınde aynı sekılde kustu😔 bizde kabızlık yasamadık. Hatta kakası sıvıdan bır tık daha kıvamlı bundan ayrıca endıse duydum ama normalmiş🤯
Crane Cnprtk her öğünde vermelisiniz 100ccye bir ölçek👍 Bir besin değeri vs olmadığı için kabızlık gibi durumlara da sebep olmazmış dedi dr
Cnprtk Hunilianne thickener verdiğiniz zaman gaz çıkarmada sorun yaşıyorsunuz? Çok zor hazmediyor. Gırtlamıyor
Hunilianne Cnprtk bizim gaz sorunumuz hep var thickenerla bağlamadım. Ama onu vermesem de su an gaz sancıları cekiyoruz.
Guneeess Cnprtk şuan bende kullanıyorum resmen keyfi kaçtı🥺 kullanmak istemiyorum ama kullanmadığım zaman da kusuyor. Gaz problemi yaptı hem de çok🥺 siz ne yaptınız şuan durum ne merak ettim🤷♀️
Cnprtk Guneeess olmaz mı yerlerden topluyorum kusmaları ek gıdayı herşeyi kusuyor katı katı yapmama rağmen kusuyor artık bıktım o derece 9 aya doğru gidiyoruz umarım düzelir ek gıdaya geçince düzelir demişti doktor hala bekliyorm umarım bir gün geçer