Cagla005 bizimki 11aylıkken kendisi memeyi bırakmıştı, ben gece maması vermeye başlamıştım uyumadan yarım saat önce verip sonra uyutuyordum geceden 1kere mama veriyordum. Suan 21aylık hergün olmasada ara ara gündüzleri yemek yemediği zaman gece maması veriyorum, birde bu ara çok sık uyanıyor geceleri ve azda içse hep mama diye ağlayıp uyanıyor, bende gece uyanmasın diye bikaç gündür veriyorum gece mamasını. Mama vermezsem bazen badem sütü, formul mama normal ballı süt veriyorum ara ara uyumadan önce