İdrarda zorlanma şikayetiyle gittim işeme testi yapıldı akış hızı çok düşük ve idrarımı yapmama rağmen yarısı kadar da içerde kalıyormuş yarın gidip sistoskopi olacam ama hiç bir bilgim yok Google araştırmalarım hariç deneyimleyen yazsa çok güzel olur