Merhaba anneler
11 aylık kızım 5 gündür öksürüyor . En çok yatınca çok fena öksürüyor, öksürük yüzünden uyamıyor 😢. Burnu da akıyor sürekli tıkanıyor sürekli açıyor asılında ama yenider tıkanıyor.
3 gün önce doktora götürdüm ilaç yazdı ( augmentin ve peditus şurup ve ateş düşürücü yazdı) bügün üçüncü gün ama hiç bi değişklik yok hata dün ve bügün kusuyor ( acaba kusunca balgam mı çıkıyor).
Evde ne yapsam ki tereyağlı pekmez verdim ama faydası olmadı.
Böyle bi durum yaşayan oldu mu