Kızım 20 buçuk aylık söylediği kelimeler çok mu az acaba kafama takıyorum bazen🤔
Anne,Baba,Dede,Meme,Mama,Meme Yok,Su,Hav Hav,Dıgıdık Dıgıdık,Anneanne,Piş Piş,Tüh Tüh,Annemm,Dayı,Nene,Bu,Baba Didiyo,Gol,Araba,Aba(abla),Atta(gezmeye),Tak Tak,Bir,İki,Üç,Altı,On,Yok Yok(bir şeyi istemezsse),Vav Vav(köpek). Bu kadar hatırlıyorum şu an normalmi acaba? Kitaplarda kartlarda neyi sorsam gösteriyor çoğu şeyi biliyor. Sizde durum nasıl🥰