AviL06 bu haftanın genel konusu bu o kadar kişinin gecikti ki. Biride benim. Yarın 1. Gun olacak inanılmaz korkuyorum. Geleceği de yok gibi . Soğan falan içtim, bacak ve bel ağrım var. Ayrıca karnımda çok şiş gelen giden yok. Ne oldu bu ay bu regl ye anlayamadık 😩