esra196514 onlyy ilaç eridiği için oluyor canım bi problem gibi gelmedi bana. Bende de mantar vardı vajinal fitil kullandıktan sonra ilaç eridiği için hafif sarımsı yeşilimsi bi akıntı olurdu. Geçmiş olsun
Superisii onlyy bende ılk defa kullandım akıntı pembe renkte geliyodu sonra kana dönüştü sonra regl oldum ne illet biseymıs bıdaha kullanmam ıns