Angel0507 Kızlar soğuk algınlıgım vardı o geçti ama öksürüğü bir türlü geçmedi nasıl geçer deli oldum oğlum 1 buçuk yaşında emzirdiğini için ilaç kullanmıyorum
Kuzularinanasi Angel0507 parol icebilirsiniz.zencefilli otacinin pastili var onu da kullanabilirsiniz.bi de sarimsak bal limon kürü yapin sabah aksam icin.ben de emzirirken hastalikta hep boyle yaptim.