arkadaşlar merhabalar biraz karışık ama okursanız sevinirim bebeğim şuan 6 ay 20 günlük 5 aylıkken doktor kontrolüne götürdüm kg olarak baya güzel gelişmiş fakan dedi kan ilacı sorduğumda gerek yok bence bebeğine dedi tamam dedim sonra burda okudum ki her bebek kullanıyor daha sonra bundan 1 hafta önce bebeğimden akıntı geldiğini gördüm ve baya korktum doktoru aradım tahlil yapalım dedi tamam dedim tahlil yapmadan rutin kontrol yapıldı bebeğime kg almamış fakan dedi baya üzüldüm ben bakamıyor muyum diye kendimi tokatlamak istedim o an daha sonra tahlil yapıldı sonuçları aldım doktor enfeksiyon yok lökosit midir nedir o fazla dedi eve geldim çocuğumun altını değiştirirken çişli bezi fazlasıyla kokuyordu aradım hocam çişli bezi geniz yakacak kadar kötü kokuyor ne yapabilirim dedim reçeteni gönderiyorum whatsappdan antibiyotiğe başlayalım deyince biraz daha tedirgin oldum daha sonra sordum hocam kan ilacı geçen ay önermemiştiniz ama bu ay gerileme var başlayalım mı dedim oda hayır antibiyotik kullanan bebeğe vitamin veremeyiz gibi bir şet söyledi pekala dedim fakat reçeteyi atmayı unuttu galiba defalarca yazdım aradım dönüşte yapmadı kullanmadımda antibiyotik şuan durumu iyi ama sizce kan ilacı kendi kafama göre kullanmalı mıyım ?