Aptalllarsizi tubiiik_ çok güzel olmuş günü kutlu mutlu olsun bugün benim oğluşumunda doğum günü 5 yaşına girdi rabbim nice doğum günlerini göstermeyi nasip etsin evlatlarımızın 🥲🥲ayy duygulandım🥺
tubiiik_ Aptalllarsizi teşekkür ederim amin oğlunuzunda nica güzel yaşları olsun önü hep acık olsun 🌸
_Goktugunannesi__ tubiiik_ Çok güzel görünüyor elinize sağlık ama en üstündeki incili olanı konumlandıramadım yani acaba sadece incilerin mi kullansanız yada sade mi olsa
mineksu tubiiik_ Ayy ne kadar güzel olmuş elinize emeğinize sağlık.Nice güzel yaşları olsun inşallah 🌸
Elif1596 tubiiik_ canım üzerinin krema tarifini verirmsn eline sağlk bende pasta yaparımda çok severim
NewMomm1 tubiiik_ sadelik seven bir kadın olarak çok hoşuma gitti bu hali. Tabi zevk meselesi ellerinize emeğinize sağlık nice güzel yaşları olsun yavrunuzun💖
_Goktugunannesi__ tubiiik_ bu hali daha güzel duruyor benze incileri de üstündeki desenli kemanın aralarında kullanabilirsin illa da taç olsun istiyorsan ortasındaki boş alana küçük bişey olabilir karton veya simli kağıttan
cokbilmismom tubiiik_ çok güzel olmuş ama o incileri ben koymazdim sevmedim pasta şekli çok güzel ama elinize sağlık nice yaşları olsun
Sare_nuhaninannesi_05 tubiiik_ iyi ki doğmuş bebeğiniz çok güzel görünüyor bu arada benim de doğum günüm 10 Ocak🥹
eymen6_9 tubiiik_ ikiside çok güzel olmuş ellerine sağlık canım, bence bunları internet üzeri de olsa değerlendir