Kızlar 2ayliğız çok acikirsa emiyor sabah uyandigda yada derin uykulardan uyandığı zaman iyi emiyor onun haricinde emmek istemiyor ittiriyor yada ağlama halı yapıyor emersede çok az emiyor bilmiyorum emmek mı istemiyor anlayamadım neden oluyor bu durumlar biberonu da emiyor emziği de sanki o kadar acikmis gibi emiyor ki anlatamam neden oluyor bu durum sizde böyle durumlr oldu mu ???