Kızlar bebeğim 4,5 aylık destekli oturabiliyor boynunu da tutabiliyor bu yüzden doktor ek gıdaya geçebiliriz dedi yoğurtla tadıma başlayacağız sizce erken mi? Bu kadar erken başlayan oldu mu? Bu arada kızımın boyu kilosu ortalamanın üstünde yani kilo alamama sorunu da yok.