NariNariKiminYari yldzseldaa gelmeyin diyorum ahahahha en zorlu dönemdi bizim için hala daha devam ediyor😭
_YanakReisinAnnesii yldzseldaa 2 yaş sendromunu solladı resmen bu 3 yaş 🤦🏻♀️herşeye küçük ergen modu,dediğim dedik çaldığım düdük havaları sürekli,hep ağlamaya yer aramak göz yaşının düşmek için ucunda beklemesi.. Daha fazlasını dile getiremiyorum bu kadarı yeterli 🥲😂
busra9191 yldzseldaa çaldırıyoruz hahahahaha ciddi ciddi bazen kedi köpek gibiyiz 😂😂 ne ara bu duruma geldik anlamadım ne kadar modern bir ilişkimiz vardı
Babymin yldzseldaa kıyafetlerini kendi tercih ediyor alakasız alakasız benim giydirdiğimi asla istemiyor yemek yemek istemiyor sürekli 24 saat oyın oynamak istiyor ve bir de öğle uykusunu bıraktık en yorucusu bu
adenmoms NariNariKiminYari geliyoruz vallahii 🙈 4 ay sonra tam olarak giriş yapıcaz, neler bekliyor bizi 🙈
NariNariKiminYari adenmoms sürekli bir inat halinde hep kendi istediği olsun istiyor. Bir de sürekli ağlama krizleri de var yarabbiii yarabbiii diye geziyorum evde ahahahah
Mygirlmybaby busra9191 sürekli bir kavga halinde olmak 😀 cidden kızım akıllı diye hamile kaldım beni mahvetti 😀