sh_13 ozgzturk süt katmadan kek yapıp onu yiyebiliyorum şimdilik, ama yumurtayı da çıkarmayı düşünüyorum, kızardı çünkü yine🤦🏻♀️ sabahları ancak yumurta yiyordum, mecbur değişicem
kevserokumus ozgzturk demir ilacını siz mi kestiniz doktor mu dedi bir de mama olarak şuan neyi kullanıyorsunuz
ozgzturk kevserokumus doktor dedi hepsini iyileştikten sonra tekrar denicem çünkü 4 ay itibar ile demir ilacına başlamıştık ama mamayı2. Ayından beri günde 1 kez veriyordum ama yeni mamayı içmedi
kevserokumus ozgzturk bende evolvia veriyorum arada ama zor içiyor zaten amne sütünü de çok az içiyor
buket1710 Bebeğim iki kez mukuslu kaka yaptı. Sizce alerji belirtisi midir ? İlk defa yapıyor. 3 aylık
Cennetmahallesipembe ozgzturk daha bugün gittim deneme yanılma yöntemiyle gidiyoruz kan testi yaptı hayırlısı hiç bişey yiyemiyorum. Paketli gıda da yok kek kurabiye falan da yok.😂ya sabır
ozgzturk Cennetmahallesipembe svet bende onu sorucaktım kekin içinde yada böreğin üzerine sürdüğümüz yumurta sarısında bişey olur mu
Ertugggg 2 yaşında süt alerjisi hala devam ediyor Allah hepimize yardım etsin çok zor bir süreç basit değil asla dikkat edin bir kere yeyim bir şey olmaz demeyin ya da bebeğinize doktordan habersiz süt ürünü vermeyin
Cennetmahallesipembe ozgzturk kuzenimin de bebeği 8 aylık yumurta sarısına alerjisi var. Doktor kekin içine karıştır ye alışsın demiş ama ek gıda döneminde bu bebek sizin doktorunuz ne der bilmiyorum benim ki küçük şuan o yüzden yeme dedi
kevserokumus ozgzturk alerjisi olduğu halde hipp verebilirsin dedi mi doktor bazen içiyor bazen içmiyor bizimki de pekmez koyuyorum migrosdan vanilya şurubu aldık öyle biylr yitekliyoruz ama
ozgzturk kevserokumus tam olarak neye alerjisi var bilemiypruz o nedenle herşeyi kestik iyileşene kadar ama sütüm yeterli gelmiyo aç kalmaması için mecbur hipp verdim :(
kevserokumus ozgzturk Allah yar ve yardımcınız olsun gerçekten çocuk yetiştirmek çok zor anne olarak sağlıklı kalabilmek çok zor aç olunca sende kahroluyorsun için el vermiyor çok iyi anlıyorum seni