kardelen1209 cansusrgl Biz çok cektik gazda şurup kullaniyoduk 3 gundur vermiyorum ama iyi suanlik maşallah arada zorlaniyo masajla destek veriyorum rahatliyo
Gul-42 cansusrgl yok belırtı değil gayet normal bebeklerın böyle olur tabı zamanla sertlesıyor gelısıyor yanı
cansusrgl kardelen1209 ben çözemiyorum çocuğumu ya 3 ay oldu akşamları çığlık kıyamet ağlıyo gazlı bi bebek ondandır diye düşünüyorum ama çıkarıyor da anlamadım gitti
kardelen1209 cansusrgl gazdandir canim biz sabahlara kadar uyumuyodum ılik düsla masajin cok faydasi var birazda olsa rahatlatiyo