Pazartesi günü Dr gittim aslında emzirmeyi bırakalı bir yıl geçti sütüm geliyordu onun için gitmiştim kan verdim hamileyim beta 48 ya düşük yapıyorsun dedi ya dış gebelik yada çok erken dedi Çarşamba tekrar gel dedi gittim beta 32 çıktı pazartesi gel değerin düşmezse kürtajla alırız dedi şuan tedirginim sadece