Araştırmaları yapan kişiler anne sütünün bir kez ısıtılması gerektiğini söylüyor süt bozulmuyor aslında ya da tadı değişmiyor ama içindeki bileşenlerde yararında bozulmalar oluyor olabilir. O nedenle bir kere ısıtmakta fayda var. Yoksa ekşimez kokmaz bir kere daha ısıtılsa.