Merhaba aksam yatak odamı temizliyordum o sıra 2.5 yaşındaki kızım rujumu almış hem kendi yüzünü hem kardeşinin yüzünü boyamış ve çok kötü bir rujdu yani kolay kolay çıkmayan bir ruj aksam ne yaptım ettim çıkmadı yüzlerinden oğlumda o kadar yoktu çoğunu sildim ama kizimdaki asla gecmemişti saatte çok geçti banyo edemezdim dedim uyusun sabah banyo ederim anca öyle çıkar diye aman Allahım sabah kızım bir uyandı yüzünde tek bir leke bile yok bu nasıl olur diye çok şaşırdım ya oğlumda hala vardı ruj lekesi ama kizimdakinin geçmesi beni çok şaşırttı sizce nasıl geçti bu ruj lekesi mat ruj yani kolay kolay asla cikmiyor