aysevsn evet bundan sonraki tüm hamileliklerinizde kan sulandırıcı kullanmanız gerekecek. Dozunu ve kullanmanız gereken süreyi zaten doktorunuz trombofili paneli testinin sonucuna göre ayarlar. Ama hiçbir zaman düzelmeyecek bir şey bu olumlu tarafından bakın en azında düşüğün sebebini ve çözümünü biliyorsunuz :) benim de 4,5 aylık bir kızım var, ikiz kaybım sonucu kan pıhtılaşması olduğunu öğrendim ve oksaparla hamileliğimi sağlıklı bir şekilde tamamladım çok şükür