42 gün oldu spinal anestezi ile zaten ilk 1 ayım felaketti sorum şu anneler dikiş yerinde hissizlik olur biliyorum ama benim hissizlik göbek deliğine kadar yanlarda değil göbek deliği çizgisi ve alta kadar düz şekilde hissizlik ve de yan yatınca sanki göbeğimi içime çekmişim öyle de kalmış gibi tam hissedemiyorum bu normal olabilir mi Dr a sormayı
unuttum sol karından yukarı kadar agri var göğüs altından basliyo dokununca bile acıyor dikişler aşağıda ama benim ilk günden beri sol taraf karnım acıyor yani neden böyle bilemiyorum dikişler aşağıda benim yukarı da ağrıyor 40 günü geçti millet 1 haftada toparlanıyor ben eğilince bile dikişler cok acıyor dahiliyeye gittim ultrason çekildi pek ilgilendi denemez ultrason 1 dk anca surmustur benim gibi olan var mı sancı değil ağrı zonklama gibi ama ağlatacak kadar değil tabi dokununca daha cok acıyor millet bir haftada toparlaniyo ben 45 gün olacak daha sürekli ağrı çekiyorum cevaplarsanız cok sevinirim Dr a gittim bişey çıkmadı şükür ama günlük yasantimi etkiliyor