sanalkoala Kızlar oğlumda 2 hafta önce bileğinde hafif kızarıklık fark ettim bir yere çarpmıştır diye önemsemedim kendi kendine geçti dün akşam da omuzunda çok minik aynı lekeden gördüm böyle morarma gibi deri altında kan oturmuş gibi bugün doktora götürdüm hemen peteşi ye benziyor dedi kan değerlerine bakalım dedi sonucumuz yukarda, doktorla görüştüm şuan için korkacak bir durum yok vitaminleri çok güzel dedi PTL de normal gelmiş kan tomurcukları pıhtılaşma durumu da güzel dedi şuanlık yapacak bişey yok takip et annesi dedi başka yerlerinde çok morarma olursa yayılırsa gel hematoloji ye gönderelim dedi. Ben internetten baktım bir tık kansızlığı var çıkmış acaba diyorum bu morarmalar ondan olabilir mi ? Bir de oğlum beyaz tenli çok hassas tenli malum bebek cildi ve çok hareketli çok atlayıp zıplıyor ondan olabilir mi yoksa gerçekten hematolojik bir durum var mıdır Allah aşkına bir anlayan bilen varsa bir yorumlayın. Doktor biraz geçiştirir gibi konuştu ya da ben aşırı pimpirikliyim bilmiyorum güzel anneler Allah aşkına rahatlatın beni ya bu değerler nasıl? HA Bİ DE KIZLAR OĞLUM ŞUAN HAFİF GRİP GEÇİRİYOR AFERİN ŞURUP VE İBUROFEN KULLANIYORUZ BURUN AKINTISI-TIKANIKLIĞI HAPŞIRIK HAFİF ÖKSÜRÜĞÜ VAR TESTLERI YORUMLARKEN BUNU DA GÖZ ÖNÜNE ALIN ACABA BU GRİBİNDEN DE Mİ BÖYLE OLDU SONUÇLAR
eminemaalin sanalkoala degerler temiz bir sıkıntı görünmüyor. Benim bebeğim de de dokuntuler mevcut yaraları gec iyileşiyor. Yara derken geçen hafta hastaneye yattık açtıkları damaryolu izi 10 gündür mevcut. Yaraları geç iyileşiyor. O kırmızı olan değerler bebeklerin bağışıklığı düşük ondan kaynaklı o değerler düşük olabiliyormuş. Bizde de kan düşük hatta sizinkinden baya düşük o da süt alerjisi mevcut. Hatta doktorumuz ara ara kanları düşüyor birden büyüyorlar vücut bir dönem kansiz kalıyor geri toparlıyor. Bir de emzirme yok sütüm yok ondan kaynaklı demiri düşmüş dedi. Kanı da düşük değil sınırda sadece
Aklimideliricem Korkmana gerek yok kan hastalıklarında ilk plt bakılıyor zaten o da gayet normal o morarma lar illaki düşüp kalktıkça oluyo hassas oldukları için
sanalkoala Aklimideliricem çok teşekkür ederim canım cevapladığın için 🌼 dediğin gibidir inşallah , kanla ilgili bir problem olsa PLT illa ki belirti verirdi değil mi ya da diğer değerler
sanalkoala Bi de kızlar yüzünde böyle kızarıklık oluyor minik minik pütürlükte oluyor bazen bazen de sadece böyle minik kızarmalar oluyor doktor peteşi ye benziyor gibi dedi ama doğdu doğalı oluyo oğlum da böyle çok atlayıp zıpldığında kızarıyor
mysozclk sanalkoala merak edip posta gırdım cok gecmıs olsun 🤲💕 benim kızımda da oluyor yanakları ama sorun etmedim ben hic 🥹
sanalkoala mysozclk yaaa çok teşekkür ederim canım 😌 inan bu zamana kadar bende sorun etmemiştim doktor bugün bakıp peteşiye benziyor deyince bir acaba mı dedim ama yani ne bilim oğlum sarışın ve doğdu doğalı hep kızarır böyle oynayıp zıpladığında, bazen böyle minik sivilce gibi şeyler çıakr şuan da var hatta hele de grip olunca hemen yanaklarına da vurur yani pütür pütür
mysozclk sanalkoala benim kızımda da oluyor tek bi yanakta hep 3 4 tane varsa vardır sımdı kan degerine baktım 1 ay once adenovirüs gecırdık plt 500 lerde cıkmıs referans dışı doktor bısey dememişti enfeksiyon zamanı zaten bu deger yükseliyormus normal zamanda verilen kana baktım o zaman normal peşeteyide hiç duymadım gıdınce bende sorum bakalım 🥹
sanalkoala mysozclk çok geçmiş olsun canım 🌼 bizim PLT normal çıkmış doktor da çok iyi şuan değerleri dedi takip et morarma olacak mı dedi eğer olmaya devam ederse hematoloji de diğer ek tetkikler yapılacak ama şuan için PLT gayet normal dedi bilmiyorum bakalım Rabbim korktuğumuza uğratmasın 😌 Bizde şuan hafif grip geçiriyoruz hatta şöyle 2 hafta önce antibiyotik kullandık bitti tam dedim iyileşiyor tekrar başladı gribi burun akıntısı ama bu sefer daha hafif muhtemelen ondandır diyorum bende bu değerlerin böyle çıkması
sanalkoala eminemaalin yaa çok teşekkür ederim canım cevap verdiğin için 🌼 içimi rahatlattın inan ki 😌 Şuan hafif gribi var ondan kaynaklı da olabilir değil mi bu değerler
mysozclk sanalkoala aminnn🤲 Rabbim esirgesin evlatlarımızı 🥹🤲🤲 bence hastalıktan degerler zaten süreli degısıyor her kanda farklı degerler oluyor 2 gun arayla bıle kan vermek durumda kaldık ıkısı arası bıle cok farklı güzel dusunelim guzel seyler olsun 🫠💕
eminemaalin sanalkoala olabilir çok üstüne düşmeyin. Enfeksiyon gözükmüyor üst solunum yolu enfeksiyonu bir haftaya toparlar inş.