Bu hafta ailelerimizin yanına geldik herkes ama herkes oğluma ne kadar sinirli bu kadarcık cocukta sinir olur mu vs diyorlar bana açıkçası normal geliyordu hiç sinirli olarak düşünmüyordum huysuz diyordum iki yaş sendromu diyordum sanki hiç böyle çocuk tepkisi görmemiş gibi geldikleri için bir sıkıntı mı var diye düşünmeye başladım bir yandan da ortamdan dolayı sürekli kalabalık içersinde olmaktan sıkılmış olabilir kendi evimizde bu kadar değildi çünkü aglama kendini geri atma kafa vurma gibi davranışlarını görmezden geldiğim için tekrarlamıyordu a diyorsa b desem hemen kendini atıyor yere sanki şuan ki durumu kullanıyor gibi normaldir değil mi bunun sinirle alakası yoktur diye düşünüyorum