Linaalz Merhaba bebeğim17 aylık ve aynı yatakta yatıyoruz kucagımda uyuya kalıyo uyuyunca yanıma koyuyorum ama %90 uyandıgında yine kucagıma geliyor? Bu normal mi yoksa bir ana kuzusu mu yetiştiriyorum😅
guldenurcinar Linaalz 17 aylık bebek kucakta uyuması size bağımlı olarak uyuyor demektir ilerleyen zamanlarda odasını ayırırken çok zorlanırsınız şimdiden yatağa yatıp uyumaya alıştırsanız iyi olur yani imkanınız varsa yatağını bile ayırmanız lazım☺️