Bebeğim 10 aylık tek başıma bakıyorum oğluma genelde çok sosyal de değiliz ama oğlum da hiç yabancılama falan yok bı yonden iyi bişey ama yani biri onla oynasın beni görmese de umrunda değil annelerine gitmek ister ya bebekler oglumda o hiç yok bazen üzülüyorum acaba yeterince bağlı değil mi bana diye benim gibi olan var mı