Selam kızlar alerjik bebeğim var süt ve süt ürünleri + yumurta beyazı.
Babasında ve bende ev tozu akarları çayır çimen alerjiside var. Muhtemelen kızımında toza vs alerjisi olduğunu söylüyor doktorumuz.
1 yaş aşısını yaparken ben kızımın gece uykuya geçerken zorlandığını eliyle ağzını yüzünü burnunu kaşımaya çalıştığını söyledim. Zaditen diye bir damla yazdı kilo başına 1 damla gece uyumadan verin dedi. Dün gece verdim saat 11 den sabah 8 e kadar kesintisiz uyudu sonra uyandı emdi 10.30 da zorla uyandırdım artık. Gün içerisinde de sersem gibiydi gündüz uyku saati gelmemesine rağmen uyumak istedi ağladı sürekli. Huzursuz ve huysuzdu. Bu damlanın yan etkisi uykuymuş ben çocuğum rahatlasın derken ilaçla çocuğumu uyutmuş gibi hissettim kendimi ve aşırı vicdan yaptım. Bu damlayı kullanan alerjik bebek anneleri sizin süreciniz nasıl ilerledi?