adasmummy sabır diliyorum uçuğun bı virüs olduğunu bebeğe ne gibi zararlar vereceğini bilmeden opuyolar Allah korusun lütfen uyarın kırmadan dökmeden anlamıyorlar gerçi benim oğlum bir kaç günlükken kaynanam opmustu ucuklu ağzıyla (👹) şükür bişey olmadı uyarmama rağmen de devam etti Allah korudu şükür bişey olmadı yavruma