Kızım 6 ay 1 haftalık. Ek gıdaya geçtik fakat suyu sevmiyor fışkırtıyor tukuruyor falan. Bir de emdiği için biberon kullanmayı da bilmiyor hem biberona alışsın istiyorum hem de biraz su içsin. Şu an çareyi gıda verirken kaşıkla su veriyorum aralarda o şekilde iciriyorum biraz zor oluyor ama bu şekilde en azından içiyor. Diğer türlü biberonu dis kaşıyıcı şeklinde kullanıyor, su gelirse de ağzından çıkarıyor bir de görseniz sanki dünyanın en berbat şeyini veriyorum gibi davranıyor 🙄 sizin fikirlerinizi alabilir miyim ? Biberona alistirabildiniz mi ya da suya ? Nasıl yaptınız ?