yagizemirsmom benim kızın ayağınada olmuyordu ayakkabılar hepsine baktık. viccoyu biz aldık şu herkesin ayağında olan cırtlı ortopedik ama hiç memnun kalmadık. benim kızımın ayağıda 20 numara 1 numara büyük alıyorsunuz. Yani 21 numara giymesi lazım. Neyse bir hafta sonra kifidise gittik şu eski usul 100% deri hafif bileği saran bağcıklı modellerden aldık oradan önü geniş üstüde tombiş ayaklar için gayet rahat. Benim kızın ayağı tombik baya bu nedenle bağcıklı olmaz diye düşündüm ama çokda rahat oldu hep onu giydiriyorum. Vicconun 2 katı pahalı kifidis fakat ayak sağlığı için önemli. Bir de höpfrog markası var o da baya iyi ona da kesinlikle bakın. Olmamasının imkanı yok. Tavsiye ederim. İlk adım ayakkabılarında ben adidas puma nike kesinlikle tercih etmem bebekler için uygun değil bence.