Uykuları düzenliydi yaklaşık 2 aydır gece uykuları düzensiz oldu gündüz max 2 saat uyur oldu. Asla odada yalnız kalmıyor sürekli peşime takılıp geliyor kucağıma gelmek istiyor sizinde bebişleriniz böyle mi bu durum geçici mi yoksa artık hep böyle mi olucak çok yoruluyorum hiç bir şey yapamıyorum 😥