eraysen Merhaba güzel anneler birşey sormak istiyorum aranızda kendisi eşi trafik polisi olan veya ekspertiz olan var mı? Konuya gelecek olursam bir kaza yaptım neyse ki iki tarafta da herhangi bir yaralanma yok fakat araçlar da maddi hasar var durum şu elimde olmadan ben çarptım ama çift şerit geliş çift şerit gidiş yoldu çarptığım araç sağ şeritte ilerliyordu bende sollamak için sol şeride çıktım tam sollarken sağ şeritte ki solladığım araç sola dönmeye karar verdi ben sol şeritteyken direk önüme kırmış gibi oldu ben sağ ön taraf ile onun sol arka tarafına çarpmış oldum fakat karşıda ki kişi arkadan çarptın takip mesafesine uymadın diyor başka birşey demiyor anlatıyorum ben sollamaya çıkmışım seni ne takip meselesi diye ama anlamıyor ve tutanağa da bu şekilde yazdı sigorta yazdığını görünce iki tarafa eşit kusur verilebilir diyor sizce kaç çıkar veya 50 50 verilirse kusur itiraz etme ve değişme şansı var mı okuduğunuz için teşekkür ederim cevap verirseniz sevinirim 🌸🌸
eraysen eraysen bu arada uyumaktan nefret eden oğluşum u uyutmaya çalışıyorum geç cevap verebilirim kusura bakmayın
_Goktugunannesi__ eraysen Geçmiş olsun canım bilgim yok araba sürmekten de korkarım eşim sürerken bile yavaş yavaş diye uyarıda bulunurum Hele solladığı zaman kesin tartışarak geliriz geri
eraysen _Goktugunannesi__ 2010 dan beri ehliyetim var aktif olarak her aracı kullanıyorum ilk defa böyle bir şey geldi başıma 🙄
cokbilmismom @“eraysen”#p34260905l sinyal verdiniz mi sizde sag şeritte ilerliyordunuz değil mi ikinizde aynı anda sola çıktınız ve carptniz doğrumu. Eğer sinyal vermediyseniz ve hızınız çoksa siz suçlusunuz ee tabi bir de arkadan çarpma takip mesafesinide korumadysaniz suçsuz sayılmazsınız. Peki önünüzdeki sinyal verdi mi ? Kamera mobese denk gelemedi mi acaba. Ekspertiz yada polis değilim bu arada öyle üste çıksın diye kendimce yorum yaptım 🙈 Geçmiş olsun Allah beterinden koruusn
eraysen cokbilmismom ben sinyal vermiştim ve sola çıkmıştım hatta tam sollamak üzereydim diğer taraf dönüşü kaçırmamak için hızlanıp önüme geçip döndü kamera bir tane var o da çok uzaktan görüyor
Mommybabyy eraysen tutanak tutarken polis gelmedi mi ? Onlara göre yazılmış tutanak sonuçta, hatalı onlar ki solunu kontrol etmeden yola çıkmış, size ittirmişler suçu
eraysen Mommybabyy polis geldi fakat tutanak tutmadı fotoğraf çekip tutanak verdi siz kendi aranızda anlaşın doldurun diyip gitti
Sat_123 Mommybabyy polisine şikayet et ozaman öyle şeymiş var dinleyip mobese bakıp doğruyu yazıcak karşı taraf suçlu bile olsa sen bayanın diye üste çıkmaya çalışmış
Kuzularinanasi eraysen sola dönmeye karar verdi demissiniz yani tam kavsaga yakin kavsak önünde mi oldu.egerki kavsaksa kaza yeri sizin hataniz var.sola donus olan bi yerse adam hatali.siz soldayken nasil sola girmeye calisiyor ki.ya yavaslicakti oyle donecekti.yada siz sollarken yavas mi gectiniz de o da donus yaparken carpistiniz
eraysen Kuzularinanasi kavşak değil ara yola dönüş vardı daha şehir içinden çıkmadan oldu o yüzden çok hızlı değildik ikimizde şöyle düşünün sağ taraftan hızlanıp önüme geçip döndü ben 50-60 gibi bir hızla gidiyordum önüme birden atladığı için arka lastik üzerinden vurdum
Doga_sever eraysen benzer sekilde kazayi babam yapti. Babam sollama yaparken onune gelen araca carpti. Mahkeme sureci devam ediyor. İtiraz filan edildi. Sonuc yok henuz
eraysen Doga_sever geçmiş olsun ne kadar zamandır devam ediyor peki gerekirse bende itiraz edeceğim eşim geldi o da gördü senin hatan yok dedi karşı taraf birazda kadınım diye bana atmaya çalıştı o yüzden tutanağa olduk olmadık herşeyi yazdı arkadan çarpmamama rağmen arkadan çarptı yazdı
Mmeelliikkeee eraysen kazayı anladım ama tam sola kendinizi atamamışken olduysa takip mesafesi kuralı geçerli olur diye düşünüyorum belki yüzde yüz değilde , yirmi beşi ona verirler gibi belki elli elli . Tam sola geçip solda ilerlemeye başladıysanız o kontrolsüz önüne atlamış olur sanırım fotolarda ki kesik çizgilerin neresinde kaldığınız önemli olabilir
eraysen Mmeelliikkeee ben tam sol şeritteydim fren izinden belli ama karşı taraf kabul etmiyor birde bana arkadan çarptı yazdı tutanağa ki ben arkadan değil sol arka tekerlek üstünden çarptım
alzarvn eraysen yine de %50 kusurlu sayılıyorsunuz iki taraf sollarken ne hızla solladığınız da önemli bir etken arkadan çarptıysanız zaten direk kusurlu sayılırsınız yandan çarptıysanız ki öyle yazmışsınız karşı tarafın araç sürücüsü de kontrolsüz şerit değiştirip dönmek istediği için suçlu sayılır itiraz etme hakkınız tabi bulunuyor ama süreç çok uzun
_Goktugunannesi__ eraysen eşimde 14 yıldır kullanıyormuş ilk defa geçenlerde beraber giderken kırmızı ışıkta geçti diye ceza yedi üstelik hız sınırı var ehliyet kimlik diğer arabada emniyet kemeri yok trafik polisi sayıyor kemerin yok kimlik yok ehliyet yok kırmızı ışıkta geçtin hızına bak kaç nasıl affederim diye 1500 tl yazdılar
Mommybabyy eraysen anladım, önemli olan onların ne dediği değil, tutanağı nasıl doldurduğunuz, onların kendi hikayelerine göre yazdılarsa keşke imzalamasaydınız. Bence sigortacınızla görüşün durumu anlatın
suhedaaaaa eraysen Çok geçmiş olsun öncelikle. Arkadan çarpma varsa çoğunlukla vuran kişi daha kusurlu sayılıyor diye biliyorum. Keşke kamera olmuş olsaydı, biraz işiniz zor gibi karşı taraf nasıl bir tavır takındı? Hiç orta yola gelmiyor mu??
Kuzularinanasi eraysen himm anladim simdi.hayy allah ya .hic bilmiyorum ama tutanakta ne yazildi peki.genel olarak arkadan vuran hatalidir derler ama elbet onun da hatasi var belli yani.gerci kasko varsa cok da muhim degil sanki.bi sekilde yapilacak.cana gelecegine mala gelsin…bu isi en iyi sigortaciniz bilir ona danismak en iyisi
tazecikanne45 eraysen hayır eğer dönecekse sizin onu sollamanızı beklemesi gerekiyordu. Sinyalini verecek ve bekleyecekti. Bu demek oluyor ki aynasını kontrol etmeden direk sola daldı. Hata onda. Sizde değil ❌
eraysen Mommybabyy karşı taraf kabul etmedi hiç bir şekilde siz kendinize göre yazın ben kendime göre yazayım ekspertiz karar verir zaten siz hatalısınız dedi bende olduğu gibi yazdım imzaladık maalesef