Annecik-06 1.6 tog derecelerine baktığımda 18-20 derece ev sıcaklığında giydirildiği yazıyor. Sanırım benim bebeğimde bu yüzden terliyordu. Ayrıca inceliğine hiç kanmayın, içi elyaf olduğu için oldukça terletti benim bebeğimi. Belki sizin bebekte bir sorun olmaz bilemiyorum, deneyin siz yinede