Btl1313 MerveH_ ücret isterlerse başhekimliğe gidin başka yerlerde ücretsiz burda neden ücretli diye sorun bence
MerveH_ Btl1313 eğitm aeatsirma da yapilmiyomus beklerken bi bayanla konuştum spiral hiç iyi değil agri yapiyo enfeksiyonuapti bana çok dedi korktum ve hap aldım ama adetin 4. Günü olduğum için bidahaki adet başlangıcında kullancam
eylemm09 Blossom00 Ben zaten taktırırken adetliydim ama azalmıştı adetim şu an sadece lekelenme oluyor ama bunlar normalmiş zaten