melek2742 Oda 23-24 derece oluyor 1 tog içinede kısa kollu zıbın giydiriyorum sizce yeterli ben üşür diye hafif ince bir şey örtüyorum daha ama geri açıyor
bikahveicelimmi melek2742 23-24 derecede zıbın + pijama + 1.6 tog ile uyuturum. Bilimsel olarak doğru mu bilmiyorum bu benim analık içgüdülerime göre doğru olan :)
melek2742 patatess evet kontrol ettiğimde sıcak oluyor .Yatak içinde sürekli uyku halinde sağa sola dönüp duruyor acaba sıcak mı geliyor düşük mü alman gerekiyor dedim bi an
patatess Bizim odamız 23-24 derece olunca bir hayli sıcak oluyor. Eğer göğsü ve sırtı soğuk değilse üşümüyordur.
melek2742 patatess teşekkür ediyorum kontrol ediyorum sıcak ama işte tek uyku tulumu olunca illa ki açık olmaz diye bir şey daha örtüyorum ayak uçlarına annelik yüreği galiba😅😅
asliiiiiiiiiiiiiiiii Benim bebeğim de 2.7 tog ile uyuyor odamız 21-22 derece içine uzun kollu body ve don giyiyor ama yine de gece kontrol ediyorum boynunun olduğu yerde soğuk gibi oluyor