sehna ben mamayı bikerke veriyorum. 4,5 aylık oldu. Kilosu az. Neden benim sırf anne sütü inadım yüzünden yavrum kilo alamasin ki dedim ve mama da veriyorum. Hiç de canımı sıkmadım bu konuya. Mama zararlı değil sadece anne sütü çok yararlı o açıdan bakın. Ki anneannem 96 yaşında sütüm olmayınca ezerdik şunu bunu verirdik falan diye anlatıyor. Şimdi imkanlar geniş mamalar var veriyoruz. Mama olmasa ne verecektik. Sonuçta bir şekilde bu çocuklar büyüyor. Rahat olun. Üzülecek en son şey bu bence