gzplt Az önce bir yorumda daha gördüm bilimsel bir kanıtı varmıdır bilmem ama kulak ağrısına anne sütü yarar derler istersen birer damla damlat belki faydası olur geçmiş olsun
Elvinemine hasibekar evet canim cozum var zaten gecdi agrisi birazca kalmis doktor ilac yazdi onu dokecegim 😊sadece baska yontemde ariyorum arkadas sagolsun sogan onerdi😊
Elvinemine hasibekar çok sagol canim🥰❤️ilk defa formda mülayim konusan bi insana denk geldim .linc yemekden bikdik artik🫶dizi tanimak cok hos oldu şimdiden teşekürler
hasibekar Elvinemine teşekür ederim o sizin güzel düşünceniz 😍öyle vallah allah kolaylık versin sizide tanımak güzeldi ,rica ederim 🥰 yardımım dokunduysa ne mutlu bana
gurbetcimami Elvinemine dene canım illaki doktora götürmek şart ama bu da anı kurtaran bi yöntem çok etkili benim kızım hüngür hüngür ağlıyordu ağrıdan el faln da dokundurmuyordu bunu koyunca dinlendi uyudu kaldı
Elvinemine gurbetcimami cok sagol canim doktora goturmusdumde ilac yazdi kulagina dokmem için amam ondan korkuyorum bebeklerin kulagina yan etki ediyor diye duymusdum
Elvinemine Berraa_54 evet canim yeşil oluyor .elimj zaten kulagina vurunca gozlerini yumup bagiriyor😁 dört beş aylikken bilmiyordum kulagi nasil ağrıyor nasil bilmeliyim falan .simdi kendisi bildiriyor akli kesiyor ya .
Berraa_54 Elvinemine benim kızım da bir buçuk aylık iki gündür çok ağlıyordu banyoda su kaçtı galiba diye düşündüm yeşil kaka yapınca
Elvinemine Berraa_54 onun kulak agrimasi erken canim oyle diyolar. .kulagina bir sey koy su dusmesin .enfeksiyondanda oluyor kaknin rengi .kizim 1 .5aylikdi doktora dedim kulagi agriyor qaliba dediki yok o erekn agrimaz enfeksiyon ola bilir
Mavili-mavilimorcicek Elvinemine 3 gündür neden beklediniz ki?Kulak ağrısı ciddi birşey ayrıca lütfen saçma fikirleri denemeyin hele ki anne sütü damlatmayi kesinlikle.Anne sütü aktif bakteri içeriyor zaten ayrıca enfeksiyon bakterisiyle birleşince kötü bakteri daha çok aktif oluyor.Doktora götürün hemen.
Elvinemine Mavili-mavilimorcicek 3gundu agriyor dedim canim .3gun beklermiyim tabiki hayir doktor ilac verdi onu kulaniyorum sadece ek olarak bir seylerde ariyorum ki cabuk kessin
Elvinemine Elvinemine zaten dokecek sutumde yok mama iciyor .ha birde doktordan yeni geldik .on yargili konusmayalim lutfen postu basinda oku🫶
Elvinemine Berraa_54 kulagjnda diyil canim gobegimden enfeksiyon kapmis ola bilir diuolar bsgirsakinda enfeksiyon .bi doktorunla konus bunu