ReisinKizi Yakın zamanda şahıs şirketi kuran bilgisi olan var mı? Evi ofis olarak göstermek istiyoruz. Kiracıyız. Konuya hakim olanlar detaylı bi şekilde anlatabilir misiniz. Bir de bu konuyla ilgili kimden destek alabiliriz. Direkt şirket açan kişiler var mı?
Birdunyabircennetannesi ReisinKizi Eşimin şahıs şirketi var sorularınızı sorabilirim eşime ne gibi bilgi istiyorsunuz
aura_meselesi_bu_sekerim ReisinKizi bu konuyu en iyi polatlar bilir asko 😅😅 Saka saka bi fikrim yok ustte kalsin
maygirl ReisinKizi vergi dairesine gdeblirsiniz.yada muhasebeci bulun muhasebeciniz herseyi hallediyor.eşimin şahıs şırketi idi önceden. şuan limited. Muhasebecimiz butun islemleri halletmisti.muhasebeci ile ilerleyin.
Alya-Sena ReisinKizi ben evden homeoffice olarak calisiyorum . sahis sirketim var sirketi muhasebecim acmisti e devlet uzerinden. Vergi dairesinden geldiler kapidan sorular sorup gittiler iceriye bakmadilar
ReisinKizi Birdunyabircennetannesi her türlü detaylı bilgi istiyorum. Yani e devletten başvuru yapılıyormuş sanırım. Sonrasında evi ofis olarak gösterirsek eve bakmaya geliyolar yazıyo nette. Evin bi odasına masa bilgisayar falan koyun yazıyo. Bu doğru mu mesela
tineanigra ReisinKizi eve bakmaya geldiler ama kapıdan sorgulayıp gitti bizimkiler üstelik şirket eşimin üzerine evde ben vardım sadece benim beyanımı kabul edip gittiler
Birdunyabircennetannesi ReisinKizi Eve tehit etmek için geliyorlar içeri girmiyorlar Bizde sadece kapıya geldiler o kadar imza attırıyorlar bir de Bir muhasabeci bulsanız her şeyde yardımcı olur
Mnli ReisinKizi istanbul için söylüyorum evet doğru gelip bakıyorlar sanal ofisler var onları kullanabilirsiniz süreç daha kolay ilerliyor mükellef diye bir firma var her şeyi yapıyorlar onlar ile görüşebilirsiniz ben kayseride yaşıyorum şirketim ve sanal ofisim istanbulda başlangıçta gidip gelmek lazım ama 1 kere galiba vergi memuru geldiğinde orda olmak lazım büyük şehirlerde başka sanal ofisler de vardır
ReisinKizi maygirl Alya-Sena alexab sheesyelllow tineanigra çok sağolun kızlar vakit ayırıp bilgilendirdiğiniz için. Bizde bir muhasebeciyle anlaşarak ilerleyeceğiz. Genel olarak kafamdaki sorular cevap buldu 🪻🪻
alexab ReisinKizi benim var. Evi de ofis olarak gösteriyorum. Açılış işlemlerini muhasebecim yaptı, ben sadece vergi dairesine yoklamaya ve iş kolu kodlarını doğrulamaya gittim.
sheesyelllow ReisinKizi bir muhasebeci olarak size yardimci olayım. İlk önce iyi bı mali müşavirle anlasın sizin yapabileceğiniz birşey değil. Mali müşaviriniz e devlet şifrenizle dijital vergi dairesinden işlemlerinizi yapicak sizden kimlik fotokopisi ve kira kontratınizi istiyecek(kira kontratı zorunlu değil ) gerekli işlemler yapıldıktan sonra vergidairesinden memurlar gelip yoklama tutacak ve acilisiniz olacak
Sat_123 ReisinKizi bende inşallah evden çalışıcam galiba şirket kurhcam ve sonrasında parayı bulmak istiyorum artık borçtan kiradan kurtulmak araba almak🤦♀️
cansusrgl ReisinKizi ben 2 yıl önce açmıştım hatta kadın desteği vardı para veriyorlardı kosgepten ev adresimi yazdım e ticaret yapacağım diye eve sadece imza için geldiler eve de çıkmadılar ben indim imza attım o kadar destek oluyorlar her konuda ama sürekli vergi ödüyorsunuz kapattım sonra
helenistikbazalika ReisinKizi mali müşavirden destek alabilirsiniz çünkü bütün işinizi mali müşavir halledecek. Mali müşavir eşim yardımcı olabilirim :)