Minikalbim Kızlar kullanan varmı almayı planlıyorum adac raporu güzel güvenilir diyolar çok araştırdım ama çok da kararsız kaldım dua lı modelini sevmedim adafixli modelibitmiş bu modeli bilen varmı?
Kuzularinanasi Minikalbim ayni model degil sanirim ama bizimki de britax römar.zamaninda esim cok arastirmisti.guvenilirlik testleri falan iyi diye aldik.8sene önce.suan 2 .kizimiz kullaniyor.ve 8 yasindaki kizim bile hala oturabiliyor 😊36kg a kadar bizimki .ben tavsiye ederim buzamana kadar bi olumsuzluk yasamadik.