Ozooo lasar ben kullandım çok inceydi yastıksız olduğu zaman tıkanıyordu burnu ağdı alerjik ve reflüsü vardı kusuyordu o yüzden kullandım
nnuurrr lasar Yastık yerine reflü yatağı ya da yatağını yükseltmek daha doğru olacaktır. 2 yaşına kadar yastık önerilmiyor bildiğim kadarıyla.
suheyla92 lasar hayir 2 yasina kadar yastik onerilmiyor eger reflusu varsa yatagi egimlendirebilirsiniz. Yastik kullanacak boynu yok henüz.