UrbanMom ama sorunca biz TV ile büyüdük otizm olmadık salak olmadık diyorlar eee sonuç bı bak bakalım profesör de olmadık misal, yani üstün mertebe iş sahibi olan zeki kişiler elbette vardır ama bı laf var hani istisnalar kaideyi bozmaz diye o hesap genel olarak izledik ve bı işimize yaramadı çocuklarımız bizden daha zeki ve akıllı olsun diye ugrasimiz ins da basariririz sonra onlarda başarır umuduguyla herkese karşı herşeye rağmen devam izletmemeye 😊
Yani izleyenleri de kendi fikri nasıl rahat ediyorsa benim içim rahat etmediği için böyle bir düzen kurmaya çalıştım anneler olarak biz istedik mi basarririz her engele karşı yeterki isteyelim😊