Kızlar d vitamini aklıma geldikçe kullandım önemsemedim çok şimdi 15 aylık yürürken sağ solun lafıyla ayrık mı yürüyor bi gösterin demesiyle önlem amaçlı götürdük yürümesi kışa geldiği için içerde olduğumuz için çoğunlukla yürümeye korkuyordur ondan dedik ama doktor raşitizm olabilir dedi filmini çekti sabah sonuçları alıcaz böyle olan var mı aranızda neler yaptınız oğluma baktıkça vicdan azabı çekiyorum sanki ben ne biçim bi anneyim diye oğlum 6 aylıkken bi anda kızıma hamile olduğumu öğrendim biraz zor geçti o yüzden de d vitamini aklıma geldikçe veriyodum şimdi o kadar moralim bozuk ki ne olacak diyorum düşünüp düşünüp kendimi yiyip bitiriyorum😔😔