mervee345 24 derece ısıda 1.6 tog giydirebilirmiyim giyebilirse içine zıbın giydirmek gerekli mi değil mi kızım bronşolit gece sırtı hep soğuk oluyor sanırım terliyor tulumu giydirsem mi nasıl olur
bilgehnm mervee345 ben kızıma 24 dereceye kadar 1.6 tog giydirip üzerine battaniye örtüyorum ve içinde de uzun kollu zıbın üzerine pijama takımı oluyor kızıma anca yeterli geliyor çok çok nadiren terli oluyor sıcacık oluyor hem ama sizde bronşit durumu varmış o yüzden bilemedim. Destek olsun diye yazıyorum. Bronşit için %100 yün atlet öneriyorlarmış bugün bir instagram paylaşımında gördüm. Biraz araştırın isterseniz. Belki sizin bebişe de iyi gelir.
babymamma mervee345 benimde ev aynı bende 1.6 giydiriyorum ama içine uzun kollu zıbın giydiriyorum terlemiyor da üşümüyorda
mervee345 bilgehnm bu gece bir deneyim her türlü soğuk oluyor belki fayda eder teşekkür ederim bende koyun yünü aldım bu geve kullanacağım bakalım
Annecik-06 Bende bugün onu soracaktım benimde 5 aylık kızım var üzerini sürekli açtığından tulum giydireceğim bizimki de 1.6 tog onu giydirdiğimde içine zıbın üzerine uzun kollu badisi ve pantolonunu da giydireyim mi bilemedim oda 24 ile 25 arası
bilgehnm Annecik-06 inanın anca ısınıyor. Tog tablosuna uygun giydiriyordum hep buz gibi ve büzüşmüş şekilde uyanıyordu. Ve uykusu bölünüyordu sürekli. Böyle yatırdığımdan ber hem geniş geniş yatıyor uykuları uzadı hem de sıcacık uyanıyor. 🤷♀️