Hanımlar cumartesi doktorumuz duphalac yazdı pazardan itibaren kullanmaya başladık. Salı günü yaptı dolu dolu ilk kabız sonra sıvı neyse salıdan beri yine yapmıyor ıkınma vs de yok kaka yapmıyor. Doktorumuz 2 ay düzenli kullanın dedi sıkıntı iki gündür zar zor içiriyorum içmek istemiyorum nasıl içiricem ben bunu 😢